Skam och bortfall

Jag skäms lite över att min närvaro och mitt engagemang i denna blogg lyst med sin frånvaro den senaste tiden. En månad och en vecka sedan jag senast producerade något här om man ska vara kinkig. Det känns som att bloggosfären haft ett bortfall från sin klaraste stjärna, men jag ska försöka skärpa mig.
 Det är det där med tid som är den komplicerade faktorn i ekvationen. Jag måste försöka finna en bra tid för att sätta mig och ge med mig av mig själv. Morgonen var förr den självklara tiden, men är inte längre så självklar då jag i alla fall försöker att komma iväg till gymmet då. All annan tid går oftast åt till annat. Jag ska lösa situationen.

På sistonde har det även varit mycket annat att stå i, främst på jobbfronten. Vi har jobbat väldigt mycket med vår branschorganisation ASAP, både med nya medlemmar och med att producera material för både utövare och allmänhet.
Studiomässigt så har det även varit fullt stå. Vi har haft intervjuer för en tilltänkt lärlingsplats hos oss, något som kommer att börja nu i mars. Vi håller tummarna för att det går bra.
I helgen så var jag även iväg till Trollhättan för 5-årsjubileumet av tatueringsmässan Tattoo Meltdown. Detta år var jag dock där som arbetare istället för hangaround till min bror. Detta ledde tyvärr till att jag inte fick någon tatuering denna mässa, men vi får se vad påsken för med sig i ägget till mig.

Jag vill ju inte ge bort för mycket idag, så ni får helt enkelt titta in vid ett senare tillfälle. Dags för mig att duscha och dricka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great