Fever Ray

I lördags gick jag och min underbara fästmö på spelning med Fever Ray på Storan. En upplevelse utan dess like minst sagt och helt klart en av de bästa spelningar jag varit på. Musiken var helt underbar och tillsammans med en riktigt bra ljusshow kunde man inte göra annat än att bara njuta. Ibland fick man påminna sig själv att inte glömma bort att andas, då man blev helt bortblåst av upplevelsen.
Om man inte var där så kan man inte ge upplevelsen rättvisa genom att söka beskriva den endast med ord, så njut av deras senaste video här nedan. Min personliga favorit.
Ni som inte var där, jag beklagar er sorg.



When I Grow Up from Fever Ray on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: M

WORD!

2009-03-23 @ 15:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great