Presenter är inte bara till för sådana dagar

Det var i måndags säkerligen den första arbetsdagen på året för många, så även för min älskade fästmö. Många faktorer gör en sådan dag till en av de värsta på året:
  • Det faktum att det är måndag
  • Första arbetsdagen efter på tok för kort ledighet (som det alltid är)
  • Kaos på jobbet
  • Det är lika mörkt när man går hem som det var när man kom till jobbet
I mitt snillrika sinne kom jag så för mig den eminenta idéen om att införskaffa en liten present till henne. Presenter är ju roliga att få, inte sant? Och vilken dag är bättre att få en spontan present på än en sådan?
Varför är kanske en fråga folk ställer sig. Därför säger jag. Därför att jag älskar henne. Därför att jag tycker om att överraska. Därför att presenter är mycket roligare när ingen förväntar sig dem. Därför att glädjen i dem är mer äkta.
Vem skulle inte bli glad över att komma hem och skåda detta?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great