Sickos är vi allihopa

 Hur länge kan en människa gå omkring och vara fysiskt sjuk utan att det är kroniskt? Och hur lång tid av den sjukdomen måste passera innan det räknas som kroniskt? Personligen så är jag väldigt trött på att vara sjuk eller småkrasslig nu. Varför kan man aldrig få må helt bra och känna sig frisk och kry?

 Det sorgliga är att det värsta inte slog till förrän efter att jag hade tagit vaccin mot vinterkräksjukan. Hade en liten period innan det när jag hade en ordentlig förkylning, men det blev något bättre tills dess att det var dags för sprutan. Men därefter, hejsan evig sjukdom. Det måste nog närma sig en månad sedan jag tog vaccinet och fortfarande känner jag mig inte väl. Det är till och med som så att jag idag känner mig lite värre. Jag trodde faktiskt att det var på väg bort, med endast lite halsont men idag är det väldigt mycket halsont. Svullet och smärtsamt att svälja. Man ska tydligen inte lägga tid på det och känna efter.
Låt det som sker ske och upptäck att du blivit frisk när du minst anar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great