Rekreation och kvalitét

 Det enda som räknas nu är dagar. Dagar, minuter, sekunder. Det är endast denna vecka kvar, sen är det äntligen semester. På lördag drar jag och sessan till Kalkatraz för lite välbehövlig rekreations- och kvalitétstid och det kommer bli helt underbart. Inga planer. Bara lata sig.

 Enda planeringen är på måndag då jag fyller år och jag kommer faktiskt att få fira den med min tvillingbror i år. Känns bra. Var ett tag sen sist känns det som. Blir allt lite svårt med planering av sådana happenings när man huserar i varsin ände av landet, men det leder dock till att tiden man får blir lite ljuvare. Det känns alltid som att tiden på något sätt stannar upp när vi är på varsitt håll. Sedan när vi ses igen så tar vi vid där vi slutade, med tips om nya band, spel och filmer och så klart ett evinnerligt tjatter om nästa tatueringsprojekt. Saker som vi finner livsförhöjande.

 Igår började vi på vår checklista inför resan. Idag börjar vi kanske plocka fram lite saker och bockar av. Imorgon kväll är det tvätt som gäller. Blir så mycket lättare att välja vad som skall med när man har ett bättre urval. Viktigt sånt där.
Städa borde man väl göra lite också. Det är ju bra mycket trevligare att komma tillbaka till ett någorlunda rent, helt och städat hem än att öppna dörren till Ground Zero.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great