Färg gör livet roligare

I lördags morse begav jag mig till filmmetropolen Trollhättan för att fortsätta med min brösttatuering. Min bror gästjobbade där förra veckan på Amigo Ink och då får man passa på när man har honom så pass nära.
En upplevelse i sig, men inte så farligt som jag trodde att det skulle bli vilket var väldigt skönt.

uppmålat mönster linjerna klara



Det färdiga resultatet närmar sig och det känns otroligt skönt att snart faktiskt ha hela bröstet klart. Om man någonsin kan säga att man är klar.

Men det var inte bara jag som fick färg på kroppen. Sessan anslöt sig till tatuerandet strax efter lunch för att fortsätta på sin lårtatuering och den är helt makalös. En sån där som man själv önskar att man hade på kroppen.

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great