Årets Glasögonbärare 2008

Lite på rent skoj så ställde jag upp i en tävling på Specsavers hemsida för Årets Glasögonbärare. Tanken var att det skulle vara kul då jag kanske inte riktigt har det "rätta" modellutseendet, med piercings och tatueringar och det är ju det som är själva grundtanken i det hela. Kul och nytt.
Och tro det eller ej, men jag har faktiskt gått vidare till semifinal! Jag är en av 100 utsedda som kan bli en av tio finalister.
Det som ska hända nu, är att någon gång under denna vecka så kan man rösta på www.specsavers.se om vem man vill ska gå vidare. Folkets röster väger 50% och resterande procent ligger hos en jury.
Jag har inga som helst förhoppningar om att gå vidare i detta etablissemang, men hade det inte varit roligt att bryta normen?



Kommentarer
Postat av: ViLLa

hmm... jag har skickat till alla ja känner... men ja hittar inte vart man ska görat... eller e d så att man inte kan rösta ännu...

tjo!

2008-07-08 @ 22:00:47
URL: http://vangsla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great