Supernöjd

 I detta nu skriver jag detta inlägg på vår nya fina helt underbara laptop och det känns helt sjukt bra vill jag lova!
Inte nog med att den är helt grymt attraktiv att vila ögonen på, den är helt underbar att skriva med vilket är tur för mig då jag kommer att skriva väldans mycket på den.
Det är, om ni inte lyckats räkna ut detta själva, just laptopens fel att jag inte skrivit så mycket på bloggen. Min tid och koncentration har lagts på annat så att säga.
Kan inte nog poängtera exakt hur bra det känns, men jag är väldigt nöjd med detta inköp. Ibland måste man unna sig lite extra.


Kvällens skiva: BENEA REACH - "monument bineothan"







Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag har också skaffat mig en rätt nyligen. Man känner sig så otroligt fri med den!

Skulle vara kul m du har lust att kolla in mitt senaste inlägg angående prostitution och gärna skriva en kommentar.
Kram

2008-01-10 @ 21:19:48
URL: http://beautifullistener.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great