Sötman i eget skapande

 Sakta men säkert. Sådan är utvecklingen till det nya utseendet. Visst, det kanske hade varit roligare att lägga upp något helt nytt, men en liten bit i taget kan ju inte skada. Ingenting säger att någonting kommer att se ut så här i slutändan. Allt kan ändras. Troligtvis kommer det så att bli.
Det är svårt när man har så mycket idéer men inte riktigt rätt kunskaper eller medel för att möjliggöra dem. Ibland är det svårt att få verkligheten riktigt verklig. På riktigt. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte störde mig kollossalt mycket. Men det är väl en del av charmen. Om vägen dit är hård och kämpig blir belöningen så mycket ljuvare och sötare. Om man gillar sött vill säga. Jag älskar sött.
 Internet är till stor hjälp när man, som jag, inte har en aning om hur man skall gå till väga för att göra om sin blogg och då tänker jag främst på personer och bloggare som lägger ner oerhörd tid åt att hjälpa oss vanliga döda att skapa. Vissa gör det genom att visa grunderna i kodmodulering medan andra gör en helt egen design åt dig. Det sistnämnda är ett stadigt alternativ om man bara vill ägna sig åt att skriva och/eller lägga upp bilder. Jag å andra sidan vill skapa allt själv. Jag vill känna att det här är mitt. Ingen annan än jag har gjort detta.
Här är det jag som bestämmer.


Morgonens skiva: GOD IS AN ASTRONAUT - "a moment of stillness"



Kommentarer
Postat av: MysMaster M

ingen blogg idag?
:(

2008-01-23 @ 09:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great