Rätt möblering; sov gott

 Spenderade lite tid igår åt att möblera om i sovrummet till ungefär som vi hade det innan. Måste säga att det kändes helt rätt med en gång och jag sov mycket bättre i natt också. Bara en sån sak säger ganska mycket. Allt kändes så mycket bättre, mer stabilt, varmare. En lyckad möbleringssession.
 Lyckades även med bedriften att installera Warlords - Battlecry III på både laptopen och vår stationära dator. Nu återstår endast att upprätta ett stabilt hemnätverk så att jag kan krossa min fästmö (hihi) i oändliga bataljer!
Skämt åsido, hon kommer att äta min ryggmärg till frukost. Fast med kärlek.

 Håller just nu på att försöka hotta upp, eller pimpa om ni så vill, min blogg så med lite tur kanske det ser lite annorlunda ut här senare i veckan med en stiligare design. Men jag lovar ingenting.



Kommentarer
Postat av: still the guy with a sore wrist...

sweet! upphottning!
kanske komma ihåg o ta med morgonens skiva oxå... ;P

2008-01-21 @ 10:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great