Ordning och reda gör sig inte på jobbet

 Idag är första dagen sedan juluppehållet 21/12 som jag jobbar med min "fasta" kollega. Känslan är allt annat än ljuv då jag fått höra att han tycker att jag konspirerar emot honom och att han inte tycker om att jobba med mig då jag "håller på och ska ha saker och ting på specifika platser".
Förlåt mig så mycket då om jag vill ha ordning och reda där jag jobbar.
Det enda som gäller är att ta ett andetag i taget och låta allt runt omkring rinna av som vatten på en latexklädd gås. Jag vet ju med mig att det jag gör är och blir bra och att det faktiskt uppskattas. Inte av honom då men det kan jag faktiskt inte bry mig mindre om.



Morgonens skiva: ALL THAT REMAINS - "the fall of ideals"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great