Nytt ljus på arbetsvalvet

Än lever jag och har hälsan! Skämt åsido, mötet i morse gick bra faktiskt. Över förväntan. Som jag misstänkte kom mina chefer med ett moterbjudande för att söka hålla mig kvar, vilket lät intressant. Jag sa artigt att jag skulle beakta det hela men innerst inne kände jag att jag kommer att tacka nej till det och fullfölja min uppsägning.
Det ska dock tilläggas att det är en oerhörd känsla att känna sig eftertraktad på så sätt. Det måste ju ha som grund i att jag faktiskt är bra på det jag gör och att folk tycker om att arbeta med mig. En helt ny känsla och en helt ny erfarenhet.
Den värsta ångesten är så bakom mig och det är en stor glädje i att faktiskt kunna blicka framåt med endast ljus i blicken. Det är verkligen en oerhörd lättnad att jag faktiskt kan komma att se tillbaka på det här och känna att vi alla gick våra vägar med lyckönskningar till varandra och utan ont blod. För jag har verkligen inget ont blod till någon. Det har varit en otroligt givande tid för mig på studion, men jag känner att det kommer att ge mig chans till större utveckling för egen potential genom att gå vidare.
Nu kan jag även ange min nya anhalt i arbetslivet, vilket kommer att bli i en snart nyöppnad piercingstudio under namnet Barbarella i Göteborg. Jag håller så kvar i de kretsarna då jag verkligen tycker att det är roligt och givande arbete och jag känner att jag gör bytet med inget annat än fördelar för mig, främst i form av riktigt bra kollegor som delar mitt intresse och har viljan att fortsätta utvecklas inom detta område.
Det som lockar i bytet är även att jag kommer att få vara med i uppbyggnaden av studion och ha något att säga till om, vilket gör det hela än mer intressant då det ger en större möjlighet att trivas bättre på arbetsplatsen.

Mer om detta följer så klart i takt med utvecklingen. Information kommer också att uppdateras på Barbarellas hemsida.


Kvällens skiva: NEKROMANTIX - "dead girls don´t cry"




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis :D

2008-01-16 @ 10:18:16
Postat av: helen

JIIIIIIIHA!!!! YES!YES!YES! CONGRATULATIONS!

2008-01-16 @ 13:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great