Kaffe; en råsop i magen

Det är något visst med doften av nybryggt kaffe på morgonen. Det var ett tag sen sist så jag tänkte att det var dags att pröva det igen. Det kan vara så att denna mörka dryck ger mig lite problem med magen om den intas för tidigt på dagen, så detta blir som ett litet test kan vi säga. Förhoppningsvis är det inte ett problem, annars... whatever. Det finns annat värt mer att lägga fokus på.

 Den här veckan har gått snabbare än förväntat. Något som jag är väldigt tacksam för. Förra veckan jobbade jag bara två dagar medan denna vecka är långvecka och innebär sex dagar. En viss skillnad i tid, men tack och lov inget som visat sina negativa sidor. Bara idag kvar, sen endast en dag tills man får ha helg.
 Det tråkiga är att det har varit väldigt lugnt på jobbet den här veckan. Inte alls mycket folk vilket genererar i en viss tristess då tiden ter sig stillastående längre stunder.
Väl på jobbet kan det vara svårt att fylla upp den dödtiden med något givande. Tyvärr har det lett till att jag gett tjockisen inom mig lite väl stora friheter genom att ha släppt lös honom till kiosken vägg i vägg. Bad move så att säga. Inte det att man är tjock, mer att man blivit lite mjukare att krama bara.
Det ska tas omhand, fortsättning följer på det.


Morgonens skiva: BENEA REACH - "monument bineothan"





Kommentarer
Postat av: förmögen on the abscence of war

just more to love dude...

2008-01-12 @ 09:45:47
Postat av: Anonym

Som sagt, mer att älska ^^

2008-01-14 @ 09:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great