Äntligen uppsagd

 Igår fick jag så äntligen säga upp mig definitivt. Efter jobbet så hade jag ett nytt möte med mina chefer angående deras erbjudande, men jag meddelade att jag tog det andra erbjudandet från Barbarella. Tråkigt tyckte de och det är ju roligt att det är så, att man faktiskt är uppskattad. Trist att det är först när man sagt upp sig som det hörs.
Så nu är det mindre än en månad kvar tills jag går över till Barbarella, den 15:e februari har jag min sista dag.
Fasiken vad kul det ska bli.

Kommentarer
Postat av: mysmaster M

du är dålig på att blogga nu för tiden.
skärpning!

2008-01-18 @ 10:01:33
Postat av: soon to be outlandish

sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet dude!!

2008-01-18 @ 11:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great