Omstrukturering av ritualer

 Har sedan igår börjat mitt nya jobb och det känns så rätt! Så sjukt kul!
Dessvärre, så har jag fått lägga om mina morgonrutiner.
I det skede vi befinner oss i nu, med uppbyggnaden av studion och allt vad det innebär, så börjar vi hellre tidigare och får sluta därefter istället för tvärt om.
Så istället för att behöva vara på jobbet vid 10.00 så sätter vi gärna igång vid 08.00. Alltså genererar detta nya beteende i att mina morgonrutiner är bortblåsta.
Inget bevvan, knappt man hinner skriva någon blogg på morgonen, kaffet blir lite för tidigt att dricka, lugnet infinner sig inte riktigt.
Men det jobbas på nya rutiner under denna övergångsperiod. När vi väl är igång och öppnat studion kan det mycket väl komma att gå tillbaka till invanda och trygga morgonritualer. Vi får se hur detta framskrider.

Hoppas jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great