Lycka kan inte köpas

 Jag kommer på mig själv med att vara i ett otroligt lyckligt sinneslag mest hela tiden. Det är som om allting runt omkring mig bara stannat upp och omslutit mig i lycka och välmående, så där härligt varm och bubblig.
Så kommer jag till sans igen, eller tillbaka till verkligheten, med ett leende som uppfyller hela mig för det är exakt vad min älskling gör.
Det är tack vare henne som jag finner min existens i dessa lyckopauser från det gråa och tråkiga i världen.
Varje gång jag tänker på henne eller ser ned på min ring, då hamnar jag där igen.


Morgonens skiva: AMENRA - "mass III"





Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad vill du ha?

2008-02-08 @ 09:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great