Ljuset i tunneln

 Det är fullt ös överallt. Alltid något som ska fixas, skrivas eller för den delen göras om helt och hållet.
Studiomässigt går allt framåt. Målarna kommer dit idag och ska sätta igång, förhoppningsvis med ett färdigt resultat i början av nästa vecka.
Den här veckan har vi deadline på alla trycksaker; skötselråd, visitkort och hälsodeklarationer så det blir mycket tid framför datorn. Kan lugnt meddela att jag inte är van med det alls. Det känns i ryggen och det är ingen trevlig känsla. Men men, det är bara att bita ihop. Det måste bli klart och tack och lov är det mesta av tryckmaterialet färdigställt.

Mitt stora hundgöra är att skriva ut etiketter till montrar och lådor, något som kommer att ta lite över en evighet att göra då det är många etiketter att printa ut. Men ska det vara Europas i särklass största smyckeslager i butik så är det bara att ge järnet. Ska bara klura ut exakt hur programmet fungerar. Tittade lite löst på det igår och fick mest bara ont i huvudet. Det kändes som om det sög ur en livsenergi och IQ. Otrevligt sånt där.

Jag längtar tills jag kan se ljuset  i slutet av tunneln. Det går åt rätt än så länge, saker rör sig framåt och det är en grymt bra känsla. Men än så länge känns det inte riktigt som att vi har kommit fram till tunneln än.



Morgonens skiva: TOM WAITS - "orphans: brawlers, bawlers & bastards"




Kommentarer
Postat av: Müs

Åh blogga dååå!!!!!!!!

2008-02-21 @ 10:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great