Alla köpgiriga hjärtans dag

 Min sista torsdag. På alla hjärtans dag dessutom. Känns lite tråkigt att människor behöver en specifik dag för att deklarera sin kärlek till den de älskar. Jag behöver ingen speciell dag för detta ändamål, då varje dag jag får uppleva med min älskling är speciell.
Dagen som den är, är inget annat än ett jippo producerat av pengagalningar som vill profitera på människors känslor. Eller den totala avsaknaden därav. Kärlek är väl ändå inget som endast behöver visas upp en dag om året? Varje ny dag man får uppleva med den man älskar borde väl ändå vara den mest speciella dagen i livet?





Kommentarer
Postat av: hel

älskar er båda 365 dar om året!!!!!

2008-02-14 @ 11:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great