uppgradering av garderob

I vanliga fall är jag ganska så dålig på att uppgradera min garderob men på sistone har det varit på uppsving så att säga.
Jag creddar sessan för det.
Jag tycker att det är genuint roligt med kläder men det är så sjukt svårt att hitta något om är kille.
En bidragande faktor till just det problemet kan vara att jag är sjukligt kräsen av mig. Men måste man inte vara det? På så vis är det lättare att utstaka sin egen stil mer än att bara ta första bästa eller billigaste. Det roliga är att ta lite här och lite där ifrån olika stilar och skapa sin egen.
Om någon skulle fråga mig vilken stil jag var, kan jag omöjligt svara annat än just mig själv. Det är ju det jag är, inget annat.


image156

Ny och fräck Star Wars-tee från Asos. Yes, jag är en geek.

 
image157

Men även en ny och fin jacka, likaså från Asos.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great