Trippen are finally go!

 Äntligen! Efter mycket om och men så är de äntligen här! Mina sjukt underbara, sköna och beroendeframkallande Trippen-skor har äntligen hittat hem!

Jag beställde dem 22 mars och det skulle ta ungefär en vecka att få hem dem. Så fick jag ett mail från Trippen-kontoret där de frågade hur jag ville gå till väga, då de fått tillbaka skorna utan någon anmärkning på varför jag inte ville ha dem.
Efter att ha skrapat ihop hakan, som kraftigt föll till golvet när jag läste detta, lyckades vi komma fram till att de skulle skicka dem till mitt jobb istället då budföretaget uppenbarligen är rtards som inte hör av sig till folk. Det var inte det att jag var tvungen att skriva på eller så, för det var inte ens jag som tog emot dem när de levererades igår.
Men men, det var då och det är verkligen ingen anledning att vara sur för nu.

Enda problemet nu är att jag inte vet om jag någonsin vågar använda dem. ^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå?
En bild kanske vore på sin plats.

2008-04-16 @ 10:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great