Orderallergi

 Det verkar som om jag utvecklat en slags allergi mot beställningar över nätet. Inte just att jag inte kan göra beställningar via det underbara världsomspännande nätet, för det kan jag. Mer det att jag alltid ska ha oerhörda problem med det jag beställer.
Mina skor jag beställde hade oerhörda problem att hitta rätt till mig så till den grad att de skickades tillbaka utan att någon hörde av sig till mig förrän de var tillbaka i Tyskland.
Förra året beställde jag ett par kängor från England och då skedde precis samma sak.
Många gånger har jag gjort beställningar och varit nöjd och förväntansfull men istället för varor så får jag mail som säger att det är mycket dyrare att skicka till mig så frakten går på mer än själva varorna. Nej tack.
Nu har jag en jacka som är på villovägar, även den från England. Det ska ta 2-6 dagar från det att de skickat varorna tills man får dem. Nu närmar vi oss 14 dagar och ingenting. Jag har mailat dem och de kan inte hjälpa mig för det finns inget tracking-nummer på ordern vilket känns väldigt konstigt.
Men men, jag har tur i kärlek. Det räcker för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great