Lön?


 Känns inget vidare idag. Lite vissen. Öm i huden. Öm i armhålorna. Men men, lever gör man i alla fall.
Känner mig mer aggressiv emot mina chefer och deras infantila sätt att ta hand om sina arbetare.  Om jag hade ett företag skulle prio nummer ett  vara att se till att ha glada och nöjda arbetare som tjänade pengar åt mig så jag kunde ge dem förmåner och kanske en bonus då och då. Men inte mina inte. De bryr sig inte ens om att få in lönen på utsatt datum. De tror inte att man själv har räkningar som ska betalas i tid eller överföringar som måste göras. Nej för allt kretsar ju kring dem och deras lilla fascistiska bubbla. Nästan så man ska vara sjuk en dag extra endast för att jävlas med dem, för då blir det mindre tjänade pengar. Hur svårt kan det vara egentligen? Tydligen sjukt svårt.



Om Modesty fanns skulle jag bjuda henne på dejt med mina chefer.
(Fastän det är väldigt otrevligt gjort mot henne av mig, att tvingas umgås med dem)

 Jag saknar min Bazooka.

Morgonens skiva: ENDWELL - "Homeland Insecurity"





Kommentarer
Postat av: Bazooka

saknar dej också :(

2007-09-26 @ 10:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great