Yoggi med browniesmak

 Det måste ha varit något av det sjukaste jag någonsin stoppat i min mun. Yoggi med browniesmak. En otroligt bisarr smakupplevelse minst sagt. Kan inte ens bestämma mig för om den var god eller äcklig, men bisarr täcker in den huvudsakliga uppfattningen. Det är två saker som jag i alla fall, aldrig ens har tänkt tanken på att para ihop. Ungefär som en läsk jag prövade härom veckan; Banan och chokladsmak. Mycket bisarr. Den kommer aldrig att införskaffas igen, det kan jag lova.
Kommer då yoggi med browniesmak att ätas igen? Vet inte. Jag kommer inte att köpa den själv. Bjuds jag på den så visst, om så bara för att få klarhet i vad jag faktsikt tycker om den. Men jag kommer inte lägga pengar på den.
Jag tror faktiskt inte att Yoggi borde gjort det heller.


Morgonens skiva: NEUROSIS & JARBOE - Neurosis & Jarboe"



Kommentarer
Postat av: Mysmaster M (mitt wrestlingnamn)

Mäh, jag tyckte ju om den läsken.
Den ska köpas igen!

2007-10-25 @ 11:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great