Mustachen är väck

 Som rubriken tydligt uttrycker det; Mustachen är väck. Vi hade en himla trevlig tid, mustachen och jag. Vi drack varma drycker tillsammans, vi drack kalla drycker tillsammans. Vi kittlade sessan på läppen sin när vi pussades. Vi fick sås på oss när vi åt kvällsmaten tidigare ikväll.
 Men vi kände att nog var dags för oss att ta farväl av varandra. För den här gången i alla fall. Men det var bra mycket trevligare denna gång än sist vi sågs. Och någonting säger mig att vi kommer att ses igen. Nu är helt enkelt bara inte rätt tillfälle. Den satt ändå lite i vägen för min tillkommande piercing.

Mustachen, I SALUTE YOU!
R.I.P.

Kommentarer
Postat av: hel

Neeeeeeeeej!!!!

2007-10-31 @ 09:35:17
Postat av: wlhlm

he he, ovanstående kommentar har räddat min dag ;)

(fast då har ju jag privelegiet av att kunna föreställa mig precis hur personen i fråga ser ut när den yttrar detta avgrundsvrål...)

2007-10-31 @ 10:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great