Dagen är så kommen

 Så var dagen till sist kommen. Den skulle en dag komma, det visste vi alla, men den har hela tiden mest bara skymtats bortom horisonten. Naivt har jag hela tiden tänkt, nej mer hoppats, att den aldrig skulle komma närmre än så. Men nu har den så till slut kommit, dagen innan min fasta kollega kommer tillbaka från semestern.
Det har varit två helt fantastiska veckor på jobbet, när jag nu jobbat med min bästa vän och en underbar kollega. Allt har fungerat som ett oändligt gudomligt klockspel som aldrig har smorts och heller aldrig kommer att behövas smörjas och oljas in. Inga frågor, inga krav. Endast glada miner, skratt och glädje i arbetet. Känns väldigt sorgligt att jag inte kommer att möta upp med honom på väg till jobbet imorgon.


Morgonens skiva: FULL BLOWN CHAOS - "Within The Grasp Of Titans"



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh :(

2007-10-16 @ 16:11:30
Postat av: f.

love you too man.

2007-10-16 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great