Mental Mogigrafi

 Tackade nej till jobb i helgen. Extra pengar inför jul är aldrig fel, men inte när det är till nackdel för det sociala umgänget. Är man ledig varannan helg får man ta vara på dem och det är inte så att man lider direkt. Alla biljetter inför jul, både bort och hem, är betalade och klara så den biten är faktiskt avbockad. Om allt sedan går rätt till så borde en liten extra slant i form av skatteåterbäring dimpa in på kontot strax innan jul också, även om det så bara rör sig om någon extra hundring.

 Ska få låna en slagborr av F. idag. Jag hoppas jag lyckas med två saker i och med detta.
Dels så får jag upp saker på väggarna, spegel och lite hyllor, den delen är jag säker på.
Dels så hoppas jag att vibrationerna från slagborrandet ska få min skrivkramp att lossna. Det tär på ens psyke att bara sitta framför skärmen och stirra blint på tangenterna utan att ett endaste litet ord, som känns rätt, kommer fram.
Jag ser det hela framför mig i mitt inre, hur mina fingrar dansar lättsamt men bestämt över tangentbordet i en euforisk uppvisning, men det blir aldrig sanning. Allt mina fingrar gör är att trumma rastlöst på skrivbordet.

[mogigrafi = skrivkramp]


Morgonens skiva: GRENDEL - "Harsh generation"


Kommentarer
Postat av: Anonym

pull yourself together man! (like underoath sings ;))

kommer ni till t-hättan då??????
gadda liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite! ;)

2007-11-21 @ 11:19:46
Postat av: hel

Tror på dig! Du har det och det kommer när det är dags, det är bara din hjärna som undergår en sorteringsfas... löv jo

2007-11-21 @ 18:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great