Julgodis; vad "hårda" män gör

 Imorgon är det äntligen dags. Imorgon flyr vi dagens stress, press och krav från arbete och julstress. Så länge vi överlever idag och imorgon, för flykttåget avgår inte förrän 2100, så det är kanske lite naivt att säga imorgon då det är närmre övermorgon än idag. Men ibland måste man få vara lite naiv.
 
 Igår var vi väldigt produktiva jag och sessan. 120 st små fyllda ischokladformar för att vara mer exakt. Jag har alltid haft något visst emot just ischoklad runt jul, för det är en speciell smak på det. Men förra julen, den första med sessan, så gjorde vi egen med en liten tvist. Vanlig ischoklad suger som sagt, så vi tog lite hjälp i produktionen av jättar som Anton Berg och Marabou.
Kan ni tänka er något så underbart som ischoklad gjorda på vit choklad med jordgubbscrisp? Som en mindre orgasm i munnen. Om man ska fråga mina smaklökar alltså. Så sjukt gott. 
Lika gastronomiskt är det med apelsinkrokantsmak. Jag lovar, har ni inte prövat så gör det.
Och var inte så jävla töntiga nu och säg att ni är för hårda för att göra ischoklad hemma. Det är faen riktigt mörkness! ^^
Ischokladen är min räddning tills tåget går.


Morgonens skiva: PASSENGER - "passenger"





Kommentarer
Postat av: Anonym

du e sååååååååå mjuk så att du faktiskt blir lite hård.. tihi...

2007-12-20 @ 09:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
this might turn into something great